ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΧΡ. ΚΩΤΙΔΗ

Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΤΣΟΚΑΡΙΔΗ ΣΤΟ eordaia.live.gr Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ κ.ΒΡΥΖΙΔΟΥ ΈΓΙΝΕ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ

Δήλωση Νικόλαου Τσοκαρίδη στο eordaialive.gr -Η ανακοίνωση της υποψηφιότητας μου από την κ. Βρυζίδου έγινε από λάθος συνεννόηση μας των τελευταίων ημερών

Δήλωση  Νικόλαου  Τσοκαρίδη στο  eordaialive.gr -Η ανακοίνωση της υποψηφιότητας μου από την κ. Βρυζίδου έγινε από λάθος συνεννόηση μας των τελευταίων ημερών

ANAKΟΙΝΩΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ Η δημοσίευση της 15/4/14 στην οποία αναφέρετε το όνομα μου και η σχέση μου με την κ Βρυζίδου που είναι άριστη, δηλώνω ότι δεν ανακοινώθηκε από εμένα. Ο προσβλητικός τίτλος της προέρχεται από προεκλογικά τεχνάσματα εντυπωσιασμού κάποιων αγνώστων. Η ανακοίνωση της υποψηφιότητας μου από την κ. Βρυζίδου έγινε από λάθος συνεννόηση μας των τελευταίων ημερών. Η απόφαση μου να συμμετέχω στην ομάδα του κ. Ζαμανίδη οφείλεται καθαρά στο ότι πιστεύω στην δυνατότερη αξιοποίηση όλων των μελών της την επόμενη ημέρα. των εκλογών. ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος ΤΣΟΚΑΡΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 

http://www.eordaialive.gr/news.php?lang=173&newid=2698&cat=155


Δεν υπάρχουν σχόλια: