ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΧΡ. ΚΩΤΙΔΗ

Κυριακή 27 Απριλίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ''ΡΕΥΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΟΡΔΑΙΑΣ''

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ 

 
Ονομάζομαι Χρήστος Αποστολίδης του Γεωργίου και της Κυριακής, είμαι παντρεμένος με την Ξανθίππη Χαλυβοπούλου και έχω μία κόρη την Κυριακή.
Είμαι απόφοιτος του εξαταξίου Γυμνασίου Πτολεμαΐδας και της Μέσης Σχολής Εργοδηγών Μηχανολόγων.
Σπούδασα δύο χρόνια στην σχολή Κινηματογράφου Θεάτρου του Στέλιου Μωυσίδη στην Αθήνα.
Η ζωή μου όλη είναι ένας διαρκής αγώνας τόσο σε προσωπικό όσο και συλλογικό επίπεδο στον χώρο της ΔΕΗ.
Επέλεξα να κατέβω υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την Δημοτική Κίνηση «Ρεύμα Πολιτών Εορδαίας» και υποψήφιο Δήμαρχο τον Δημήτρη Ζαραφίδη.
Ήμουν μέλος της Επιτροπής Ειρήνης και Πολιτισμού στον άξονα Πτολεμαΐδας – Κοζάνης.
Πήραμε τις ευθύνες μας να σταθούμε φραγμός στην πολιτική που δεν εκφράζει τον λαό.
Αυτό που πραγματικά με ενδιαφέρει είναι η επομένη μέρα για την πόλη μας.
Θέλω να πιστεύω, ότι ονειρεύομαι να το φέρω σε αίσιο πέρας.
Συμπολίτη, Συμπολίτισσα
Πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε.
Δεν είναι μια ουτοπική αισιοδοξία.
Είναι μια ρεαλιστική εκτίμηση ότι μπορούμε να ανατρέψουμε το αρνητικό κλίμα.
Είμαστε τα νέα πρόσωπα που μπορούν να βασίζονται οι συμπολίτες και οι συμπολίτισσες της πόλης μας.
Σας υπόσχομαι ότι θα συνεχίσω να είμαι μαζί σας στην πρώτη γραμμή, στους καθημερινούς αγώνες μας.



Δεν υπάρχουν σχόλια: