Τι απαντά η DIGEA σε αποστολή αναγνώστη από την Εορδαία για το πρόβλημα με τα κανάλια
Αγαπητέ κύριε ………. καλησπέρα σας.Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για το ενδιαφέρον σας.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως στο κέντρο εκπομπής «Κλεισούρα» αντιμετωπίσαμε δυσκολίες εκπομπής λόγω της έντονης χιονόπτωσης.
Δυστυχώς ο καιρός ενδέχεται να επηρεάσει την πρόσβαση των τεχνικών μας στα κέντρα.
Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε ακόμα κάποιο πρόβλημα στη λήψη θα είμαστε στη διάθεσή σας.
Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία.
Τμήμα εξυπηρέτησης τηλεθεατών
ΚΑΙ ΈΝΑΣ ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΑΠΟ ΦΙΛΗ
Ηλιάνα
6 February 2015 at 20:19
Αν η DIGEA ήταν δημόσια επιχείρηση θα σέρναμε τα εξ αμάξης στους αργόμισθους του δημοσίου που τα «ξύνουνε». Τώρα όμως Ευρώπη. Παίρνεις σε εταιρία τηλεπικοινωνιών, και αφού περάσεις τον λαβύρινθο του πατήστε το 3 2 1, περιμένεις κανένα μισάωρο να συνδεθείς με κάποιον ταλαιπωρημένο υπάλληλο που σίγουρα θα βρεις, να σου πει με πολλή ευγένεια «δεν παίρνετε κάποιον τεχνικό καλύτερα». Πληρώνεις διόδια, ρίχνει και κανένα χιονάκι, ένα εκχιονιστικό πάει και έρχεται, φτάνεις στον Πολύμυλο και αντί να ανοίξουν τα διόδια για να ξεφρακάρεις γίνετε πανικός και τρως κανένα τρίωρο μποτιλιαρισμένος. Την επόμενη όμως η εταιρία σου ζητάει συγνώμη για το πρόβλημα προέκυψε λόγω κακοκαιρίας, έριξε ένα ψήλο στον Πολύμυλο αλλά έγινε χαμός στην Ινδία. Βρέχει και σταματάει οι εκπομπή στην τηλεόραση. Η Μπομπολοβαρδιλογιανοκλπ DIGEA με ένα πολύ ευγενικό γράμμα σου απαντάει «λόγω καιρικών συνθηκών» ζητάμε συγνώμη και καθάρισε. Τώρα αν ρωτήσεις κανένα φαν τον ιδιωτικοποιήσεων σαν την Λιμπεράκη, Τι γίνετε κοπελιά; θα σου απαντήσει ότι αυτά είναι «στρεβλές Ιδιωτικοποιήσεις» Κατά τα άλλα όπως λένε και οι πόντιοι «ανάμνον, κόρ’ ανάμνον» ή ευρωπαϊκά αναμείνατε στο ακουστικό σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου