Οι δρόμοι του πετρελαίου και οι εφοπλιστές της Ελλάδας (όχι και Έλληνες…)
Του Καθ.Δρ.Γ.Ζουγανέλη
Θυμάμαι πριν χρόνια είχα ένα Ρωσοεβραίο post-doc που τώρα είναι Head σε κάποιο Department. Δεν είναι όλοι οι Εβραίοι πλούσιοι όπως νομίζουν πολλοί. Φτωχός άνθρωπος ήταν. Αναπληρωτής καθηγητής στη χώρα του ήταν και ήρθε να δουλέψει μαζί μου στην Ιαπωνία για να μάθει νέα πράγματα. Είχε τις παραξενιές του αλλά μαζί μου τα έβρισκε.
Αποφάσισα κάποια στιγμή όταν έληγε το συμβόλαιό του να τον στείλω στο Δημόκριτο. Είναι γεγονός, ότι το θέμα των μεταυλικών εκείνη την εποχή ήταν πολύ της μόδας και περίμενα ότι θα τον αποδεχόντουσαν με πολύ χαρά. Δυστυχώς αρνήθηκαν. Είναι απο εκείνες τις πράξεις ρατσιστικού μίσους και αντιζηλείας, που γυρνούν σαν μπούμεραγκ. Ευτυχώς ο άνθρωπος αυτός με επιστολές μου και με τη βοήθεια ομοθρήσκων του βρήκε το δρόμο του και προχώρησε. Η Ελλάδα όμως με αυτούς τους κουράδες που έχει στις καρέκλες και που δεν έφτειαξαν ποτέ τίποτα για την οικονομία της χρεοκόπησε. Αυτό ήταν κάτι που έπρεπε να σας το πώ, γιατί κάποιοι που δεν μπορούν να με αντιμετωπίσουν σε κανένα επίπεδο άρχισαν να μου φορούν ταμπέλες, που δεν μου αρέσουν. Παίζουν με τη φωτιά ενώ έχουν καεί.
Ο ρατσισμός είναι πολύ κακό πράγμα για όλη την ανθρωπότητα. Στην Ελλάδα όμως χρησιμοποιείται εναντίον των συμφερόντων των πολιτών της. Δεν είναι σωστό ένα καθαρά οικονομικό θέμα, όπως είναι το μεταναστευτικό, να μετατρέπεται σε βόμβα στα θεμέλια της Ελληνικής κοινωνίας είτε οι μετανάστες είναι Μουσουλμάνοι, είτε είναι Κινέζοι είτε είναι Εβραίοι είτε είναι οτιδήποτε.
Σε μια δημοκρατική χώρα, οι νόμοι πρέπει να τηρούνται και να προκύπτουν αβίαστα σύμφωνα με τις ανάγκες της και τις πολιτικές εξαγγελίες πρίν τις εκλογές. Η Ελλάδα όμως δεν είναι δημοκρατική χώρα. Μάλλον δεν ήταν και ποτέ. Δεν την κυβέρνησαν ποτέ Έλληνες. Αυτό δεν είναι δίκαιο.
Είμαι κάθετα εναντίον των αντιρατσιστικών νομοσχεδίων γιατί αυτά ενισχύουν το ρατσισμό. Είμαι υπέρ της ύπαρξης αυστηρών νόμων χωρίς διακρίσεις και ειδικές αναφορές, που να εφαρμόζονται πρός όλες τις κατευθύνσεις. Στην Ελλάδα υπάρχει υποκλοπή της λαικής ψήφου και χιλιάδες άλλα, που δείχνουν πρός προσχεδιασμένη εξέγερση.
Η συνήθης πολιτική τακτική είναι οι πολιτικοί να δημιουργούν το πρόβλημα επειδή δεν έκαναν αυτό που πρέπει και στη συνέχεια δήθεν να το επιλύουν (φυσικά με τρόπο που να ευνοεί συγκεκριμένα οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα). Αυτό ενώ δεν γίνεται φανερό στο εσωτερικό γιατί ο λαός είναι σε ύπνωση, γίνεται αντιληπτό στο εξωτερικό. για το λόγο αυτό η χώρα διεθνώς αντιμετωπίζεται σαν τριτοκοσμική χώρα. Τα υπόλοιπα έπονται.
Ας έρθουμε στο θέμα…
Στη φωτογραφία, που ακολουθεί διακρίνετε σε ένα χάρτη πού έγινε με τη βοήθεια της ΕΕ, τη Ρωσική “επιθυμία” για τους δρόμους του πετρελαίου το 2003.
Παρατηρείστε ότι οι Ρώσοι επιθυμούσαν απο το 2003 τη λύση του Κυπριακού και τη δημιουργία ενός συστήματος αγωγών που να μεταφέρουν το Αραβικό πετρέλαιο μέσω Κύπρου (μαύρο βέλος) και Συρίας, στη Τουρκία και απο εκεί στην Ευρώπη. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν το γεωστρατηγικό ρόλο αυτών των δύο περιοχών, τη σημασία ή όχι της αξιοποίησης των κοιτασμάτων τους, τη σημασία της κήρυξης των ΑΟΖ τους και το γεγονός ότι μέχρι σήμερα οι αγωγοί αυτοί (διακεκομμένες κόκκινες γραμμές) ή δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί ή δεν υπάρχουν.
Όταν κάτι σε μια χώρα δεν προχωράει σύμφωνα με τα σχέδια των αφεντικών του πετρελαίου, τότε είτε πέφτουν κυβερνήσεις, είτε γίνεται πόλεμος.
Παρατηρείστε στο χάρτη, την έλλειψη στο σχεδιασμό αγωγών μέσω θαλάσσης πρός την Ελλάδα (πράσινο βέλος), παρότι αυτό είναι τεχνολογικά εφικτό. Κάτι λείπει απο το puzzle…
Aυτό που λείπει είναι η παρουσία των αρχόντων της Ελλάδας, των εφοπλιστών που δεν πληρώνουν φόρους και που καθυστερούν την ανάπτυξη της χώρας για να μεταφέρουν με τους κακοφτειαγμένους και επικίνδυνους τενεκέδες τους το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο των άλλων στη χώρα. Αυτοί δεν θα επιθυμούσαν φυσικά την εξόρυξη των Ελληνικών υδρογονανθράκων. Τί θα έλεγαν οι Άραβες φίλοι τους;
Όπου υπάρχουν αγωγοί οι εφοπλιστές δεν έχουν δουλειές. Για το λόγο αυτό χρειάζονται οι σταθμοί LPG, LNG κλπ στη Κύπρο και για το λόγο αυτό μπήκαν σαν πιθανές λύσεις στο τραπέζι των συζητήσεων. Η αύξηση της αξίας του φυσικού αερίου που θα ερχόταν τότε πρός την Ελλάδα και την ΕΕ θα έπεφτε στη τσέπη αυτών που δεν θέλουν τους αγωγούς δηλαδή των εφοπλιστών.
Είναι φανερό, ότι επι δεκαετίες κάποιοι τα παίρνουν χοντρά στη κυβέρνηση και στην αντιπολίτευση. Και οι δημοσιογράφοι τα παίρνουν. Εννοείται…
Το κλειδί της Ρωσίας στην Ευρώπη λέγεται πλέον Βουλγαρία. Περιμένω εκπλήξεις στη Βουλγαρία για τους Αμερικανούς και την ΕΕ.
Το άλλο κλειδί λέγεται Κύπρος. Η Ανατολική Ουκρανία σαφώς οδηγείται πλέον και αυτή σε προσάρτηση απο τη Ρωσία. Είναι μονόδρομος.
Μετά από όσα σας ανέπτυξα, διαφαίνεται πόσο κακή συμπεριφορά επέδειξαν οι ΗΠΑ βυθίζοντας τη Κύπρο μισό αιώνα στη κατοχή, την Ελλάδα στην υπανάπτυξη και στο συνεχές τρολλάρισμα απο τη Τουρκία αλλά και εξηγείται πλέον, γιατί το έκαναν. Δεν ήταν μόνο οι υδρογονάθρακες της Μεσογείου ο λόγος που οι ΗΠΑ οδήγησαν Ελληνες προδότες και Τούρκους να χωρίσουν το νησί, ήταν και ο δρόμος των πετρελαίων.
Θα μου πείτε “γιατί μιλούν και για δραχμή”. H απάντηση είναι, ότι τα αφεντικά της χώρας θέλουν να φυλάγονται και για τη στραβή. Και σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να είναι οι δικοί τους επάνω. Απλό.
Σημειώστε, ότι
Και εγώ μπορώ να σας πώ, ότι αποφάσισα να κτίσω γέφυρα απο τη Κύπρο στη Τουρκία. Πρέπει να γίνει μελέτη όμως. Ότι έγινε δηλαδή με τα ΧΥΤΑ σε όλη την Ελλάδα, όπου οι επικήδειοι φάγανε τα λεφτά στις μελέτες.
Μετά άφησαν τα έργα μισά και μετά έβαλαν τους κολλητούς τους να φωνάζουν για το περιβάλλον για να μη γίνουν τα έργα ποτέ. Όσα λεφτά έχουν πάρει οι εργολάβοι φυσικά δεν επιστρέφονται…
Mετά αλλάζει η κυβέρνηση και ξεκινάνε τα έργα ξανά με νέα πακέτα και τα Ελληνικά τα γνωστά, δηλαδή μίζες, αλλαγή επωνυμίας των έργων, νέοι ανάδοχοι, νέες συμμετοχές χωρίς χρήματα, περίεργα δάνεια απο τράπεζες κλπ.
That’s all Folks!
ΥΓ. Δεν στηρίζω κανένα κόμμα και καμμία πολιτική επιλογή. Δεν δείχνω ποτέ τα χαρτιά μου.
http://zcode-gr.blogspot.gr/2014/06/blog-post.html#more
Θυμάμαι πριν χρόνια είχα ένα Ρωσοεβραίο post-doc που τώρα είναι Head σε κάποιο Department. Δεν είναι όλοι οι Εβραίοι πλούσιοι όπως νομίζουν πολλοί. Φτωχός άνθρωπος ήταν. Αναπληρωτής καθηγητής στη χώρα του ήταν και ήρθε να δουλέψει μαζί μου στην Ιαπωνία για να μάθει νέα πράγματα. Είχε τις παραξενιές του αλλά μαζί μου τα έβρισκε.
Αποφάσισα κάποια στιγμή όταν έληγε το συμβόλαιό του να τον στείλω στο Δημόκριτο. Είναι γεγονός, ότι το θέμα των μεταυλικών εκείνη την εποχή ήταν πολύ της μόδας και περίμενα ότι θα τον αποδεχόντουσαν με πολύ χαρά. Δυστυχώς αρνήθηκαν. Είναι απο εκείνες τις πράξεις ρατσιστικού μίσους και αντιζηλείας, που γυρνούν σαν μπούμεραγκ. Ευτυχώς ο άνθρωπος αυτός με επιστολές μου και με τη βοήθεια ομοθρήσκων του βρήκε το δρόμο του και προχώρησε. Η Ελλάδα όμως με αυτούς τους κουράδες που έχει στις καρέκλες και που δεν έφτειαξαν ποτέ τίποτα για την οικονομία της χρεοκόπησε. Αυτό ήταν κάτι που έπρεπε να σας το πώ, γιατί κάποιοι που δεν μπορούν να με αντιμετωπίσουν σε κανένα επίπεδο άρχισαν να μου φορούν ταμπέλες, που δεν μου αρέσουν. Παίζουν με τη φωτιά ενώ έχουν καεί.
Ο ρατσισμός είναι πολύ κακό πράγμα για όλη την ανθρωπότητα. Στην Ελλάδα όμως χρησιμοποιείται εναντίον των συμφερόντων των πολιτών της. Δεν είναι σωστό ένα καθαρά οικονομικό θέμα, όπως είναι το μεταναστευτικό, να μετατρέπεται σε βόμβα στα θεμέλια της Ελληνικής κοινωνίας είτε οι μετανάστες είναι Μουσουλμάνοι, είτε είναι Κινέζοι είτε είναι Εβραίοι είτε είναι οτιδήποτε.
Σε μια δημοκρατική χώρα, οι νόμοι πρέπει να τηρούνται και να προκύπτουν αβίαστα σύμφωνα με τις ανάγκες της και τις πολιτικές εξαγγελίες πρίν τις εκλογές. Η Ελλάδα όμως δεν είναι δημοκρατική χώρα. Μάλλον δεν ήταν και ποτέ. Δεν την κυβέρνησαν ποτέ Έλληνες. Αυτό δεν είναι δίκαιο.
Είμαι κάθετα εναντίον των αντιρατσιστικών νομοσχεδίων γιατί αυτά ενισχύουν το ρατσισμό. Είμαι υπέρ της ύπαρξης αυστηρών νόμων χωρίς διακρίσεις και ειδικές αναφορές, που να εφαρμόζονται πρός όλες τις κατευθύνσεις. Στην Ελλάδα υπάρχει υποκλοπή της λαικής ψήφου και χιλιάδες άλλα, που δείχνουν πρός προσχεδιασμένη εξέγερση.
Η συνήθης πολιτική τακτική είναι οι πολιτικοί να δημιουργούν το πρόβλημα επειδή δεν έκαναν αυτό που πρέπει και στη συνέχεια δήθεν να το επιλύουν (φυσικά με τρόπο που να ευνοεί συγκεκριμένα οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα). Αυτό ενώ δεν γίνεται φανερό στο εσωτερικό γιατί ο λαός είναι σε ύπνωση, γίνεται αντιληπτό στο εξωτερικό. για το λόγο αυτό η χώρα διεθνώς αντιμετωπίζεται σαν τριτοκοσμική χώρα. Τα υπόλοιπα έπονται.
Ας έρθουμε στο θέμα…
Στη φωτογραφία, που ακολουθεί διακρίνετε σε ένα χάρτη πού έγινε με τη βοήθεια της ΕΕ, τη Ρωσική “επιθυμία” για τους δρόμους του πετρελαίου το 2003.
Παρατηρείστε ότι οι Ρώσοι επιθυμούσαν απο το 2003 τη λύση του Κυπριακού και τη δημιουργία ενός συστήματος αγωγών που να μεταφέρουν το Αραβικό πετρέλαιο μέσω Κύπρου (μαύρο βέλος) και Συρίας, στη Τουρκία και απο εκεί στην Ευρώπη. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν το γεωστρατηγικό ρόλο αυτών των δύο περιοχών, τη σημασία ή όχι της αξιοποίησης των κοιτασμάτων τους, τη σημασία της κήρυξης των ΑΟΖ τους και το γεγονός ότι μέχρι σήμερα οι αγωγοί αυτοί (διακεκομμένες κόκκινες γραμμές) ή δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί ή δεν υπάρχουν.
Όταν κάτι σε μια χώρα δεν προχωράει σύμφωνα με τα σχέδια των αφεντικών του πετρελαίου, τότε είτε πέφτουν κυβερνήσεις, είτε γίνεται πόλεμος.
- Για τα πετρέλαια έγινε ο πόλεμος στη Γιουγκοσλαβία. Η χώρα αυτή έσπασε χάρην της δημοκρατίας και μετά οι ύαινες των πετρελαίων έπεσαν και τρώνε ανενόχλητοι τα ιμάτιά της.
- Στην Ουκρανία οι Ρώσοι μπήκαν και κατέλαβαν την Κριμαία για να μπορέσει να κατασκευασθεί ο αγωγός South Stream στη Ρωσική ΑΟΖ που με της προσάρτηση της Κριμαίας επεκτάθη.
- Στη Συρία έγινε ο πόλεμος για να ελεγχθεί ο δρόμος του αραβικού πετρελαίου απο “συμμαχικές” δυνάμεις.
Παρατηρείστε στο χάρτη, την έλλειψη στο σχεδιασμό αγωγών μέσω θαλάσσης πρός την Ελλάδα (πράσινο βέλος), παρότι αυτό είναι τεχνολογικά εφικτό. Κάτι λείπει απο το puzzle…
Aυτό που λείπει είναι η παρουσία των αρχόντων της Ελλάδας, των εφοπλιστών που δεν πληρώνουν φόρους και που καθυστερούν την ανάπτυξη της χώρας για να μεταφέρουν με τους κακοφτειαγμένους και επικίνδυνους τενεκέδες τους το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο των άλλων στη χώρα. Αυτοί δεν θα επιθυμούσαν φυσικά την εξόρυξη των Ελληνικών υδρογονανθράκων. Τί θα έλεγαν οι Άραβες φίλοι τους;
Όπου υπάρχουν αγωγοί οι εφοπλιστές δεν έχουν δουλειές. Για το λόγο αυτό χρειάζονται οι σταθμοί LPG, LNG κλπ στη Κύπρο και για το λόγο αυτό μπήκαν σαν πιθανές λύσεις στο τραπέζι των συζητήσεων. Η αύξηση της αξίας του φυσικού αερίου που θα ερχόταν τότε πρός την Ελλάδα και την ΕΕ θα έπεφτε στη τσέπη αυτών που δεν θέλουν τους αγωγούς δηλαδή των εφοπλιστών.
- Σε τί θα χρειαζόταν ο αγωγός Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολη; Στους εφοπλιστές θα χρειαζόταν, που θα μεέφεραν το φυσικό αέριο σε Ιταλία κλπ. Δυστυχώς το σχέδιο αυτό δεν τους βγήκε…
- Για ποιό λόγο γίνεται ΕΟΖ με αποθήκες στη Κρήτη; Μα γιατί ο ντόπιος μαγαζάτορας στήνει αποθήκη LNG. Υπάρχουν πολλά που έχουν αποφασιστεί και εσείς δεν ξέρετε.
Αν δεν καταλαβαίνετε που πατάτε, δεν θα μπορείτε και να σκέφτεσθε λογικά.Η Ελλάδα δεν θέλει δωρεές του κ.λου, θέλει και οι εφοπλιστές να πληρώνουν τους φόρους τους αλλοιώς να πάνε αλλού. Στην Ελλάδα δεν πρόσφεραν ποτέ τίποτα μπροστά σε όσα δις ευρώ φόρους δεν έχουν πληρώσει. Ούτε βίδα δεν προσθέτουν στη χώρα. Τα καράβια τους στη Κορέα τα φτειάχνουν. Τις ναυτιλιακές εταιρείες τις ελέγχει κανείς;
Είναι φανερό, ότι επι δεκαετίες κάποιοι τα παίρνουν χοντρά στη κυβέρνηση και στην αντιπολίτευση. Και οι δημοσιογράφοι τα παίρνουν. Εννοείται…
Αν το ΣΔΟΕ ψάξει τα οικονομικά των κομμάτων θα βρεί έναν Ιππόδρομο με πολτικά στοιχήματα απο κάτω.
Γεωστρατηγική σε λίγες γραμμές…
H πρόσφατη απόφαση της ΕΕ να μη επιτρέψει τη κατασκευή του South Stream αλλάζει τα δεδομένα για την Ελλάδα, τη Συρία, τη Κύπρο και το Ιράν. Οι ΗΠΑ επιθυμούν μεν να πωλούν οι Ρώσοι το φυσικό τους αέριο στην ΕΕ ΑΛΛΑ δεν τους επιτρέπουν να αναπτύσσουν επι δεκαετίες τις δικές τους οδούς, τους δικούς τους αγωγούς. Είναι σαφές ότι το Ιράν θα περιορίσει τις εξαγωγές του προς την ΕΕ και θα τις αυξήσει πρός άλλες χώρες της Ασίας. Με τις απανωτές βλακείες που γίνονται στην Εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ, το Αραβικό πετρέλαιο το βλέπω δύσκολο να περάσει μέσα απο τη Συρία. Όλα θα φρενάρουν.Το κλειδί της Ρωσίας στην Ευρώπη λέγεται πλέον Βουλγαρία. Περιμένω εκπλήξεις στη Βουλγαρία για τους Αμερικανούς και την ΕΕ.
Το άλλο κλειδί λέγεται Κύπρος. Η Ανατολική Ουκρανία σαφώς οδηγείται πλέον και αυτή σε προσάρτηση απο τη Ρωσία. Είναι μονόδρομος.
Μετά από όσα σας ανέπτυξα, διαφαίνεται πόσο κακή συμπεριφορά επέδειξαν οι ΗΠΑ βυθίζοντας τη Κύπρο μισό αιώνα στη κατοχή, την Ελλάδα στην υπανάπτυξη και στο συνεχές τρολλάρισμα απο τη Τουρκία αλλά και εξηγείται πλέον, γιατί το έκαναν. Δεν ήταν μόνο οι υδρογονάθρακες της Μεσογείου ο λόγος που οι ΗΠΑ οδήγησαν Ελληνες προδότες και Τούρκους να χωρίσουν το νησί, ήταν και ο δρόμος των πετρελαίων.
Για την Ελλάδα, για τα γατάκια και για τα έργα-φάντασμα…
Ηλεκτρικό θα αγοράζει με καλώδιο η Ελλάδα και η Κύπρος απο το Ισραήλ. Το φυσικό αέριο θα μεταφέρεται με τα σαπιοκάραβα των αρχόντων. Στους εφοπλιστές θα μείνουν τελικά μόνο οι Κινέζοι και η Ελλάδα. Στο λαό θα τους δείχουν φωτογραφίες, θα τους μιλούν για βραβεία και με τους αριθμούς που οι κυβερνήσεις της παρείτσας θα παράγουν, θα μιλούν για ανάπτυξη.Θα μου πείτε “γιατί μιλούν και για δραχμή”. H απάντηση είναι, ότι τα αφεντικά της χώρας θέλουν να φυλάγονται και για τη στραβή. Και σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να είναι οι δικοί τους επάνω. Απλό.
Σημειώστε, ότι
Η προανακοίνωση ενός μεγάλου έργου δεν σημαίνει ότι θα γίνει κιόλας.Σας το λέω, γιατί η “μακέτα” δουλεύει καλά στην Ελλάδα και εσάς, ότι σας λένε το χάβετε π.χ. μή σας πούν ότι θα γίνει αγωγός φυσικού αερίου απο τη Κύπρο προς την Ελλάδα μέσω Κρήτης και το φάτε. Εντάξει; H μελέτη θα γίνει. Μετά τη μελέτη θα πάρετε τα… αμελέτητα. Εδώ δεν έχει γίνει ακόμη εργοστάσιο στη Κύπρο. Μη σας δουλεύουν τώρα τα γατάκια με προεκλογικά τεχνάσματα. Μεγαλώστε λίγο.
Έχουν γίνει “πολλά” έργα σωστά στην Ελλάδα;
Αν ψάξω τη γέφυρα Ρίου - Αντίριου ξέρετε πόσα “λάθη” θα βρώ;
Και εγώ μπορώ να σας πώ, ότι αποφάσισα να κτίσω γέφυρα απο τη Κύπρο στη Τουρκία. Πρέπει να γίνει μελέτη όμως. Ότι έγινε δηλαδή με τα ΧΥΤΑ σε όλη την Ελλάδα, όπου οι επικήδειοι φάγανε τα λεφτά στις μελέτες.
Μετά άφησαν τα έργα μισά και μετά έβαλαν τους κολλητούς τους να φωνάζουν για το περιβάλλον για να μη γίνουν τα έργα ποτέ. Όσα λεφτά έχουν πάρει οι εργολάβοι φυσικά δεν επιστρέφονται…
Mετά αλλάζει η κυβέρνηση και ξεκινάνε τα έργα ξανά με νέα πακέτα και τα Ελληνικά τα γνωστά, δηλαδή μίζες, αλλαγή επωνυμίας των έργων, νέοι ανάδοχοι, νέες συμμετοχές χωρίς χρήματα, περίεργα δάνεια απο τράπεζες κλπ.
That’s all Folks!
ΥΓ. Δεν στηρίζω κανένα κόμμα και καμμία πολιτική επιλογή. Δεν δείχνω ποτέ τα χαρτιά μου.
http://zcode-gr.blogspot.gr/2014/06/blog-post.html#more
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου