ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΧΡ. ΚΩΤΙΔΗ

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΙΩΑΝΝΑΣ Γ. ΑΝΔΡΟΝΙΚΙΔΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ Ν.Δ.

ΔΗΛΩΣΗ

Ιωάννα Γ. Ανδρονικίδου
Δικηγόρος
Βασ. Κωνσταντίνου 25,
Πτολεμαΐδα
Πτολεμαΐδα, 19-1-2015

ΔΗΛΩΣΗ 

Προκειμένου να αποφευχθούν περαιτέρω σχόλια που αφορούν την πρόταση  που δέχτηκα για συμμετοχή μου στον κατάλογο υποψηφίων βουλευτών του  κόμματος της Νέας Δημοκρατίας για το νομό Κοζάνης, δηλώνω τα εξής:
Δεν αποδέχτηκα την πρόταση να είμαι υποψήφια βουλευτής με την Ν.Δ.
στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου,
1) Επειδή σε καμία περίπτωση δεν θα χρησιμοποιούσα την συμμετοχή μου  στην αυτοδιοικητική εκλογική διαδικασία του περασμένου Μαΐου σαν  εφαλτήριο για μια δήθεν προσωπική πολιτική μου ανέλιξη.
2) Επειδή πιστεύω ότι είναι πιο χρήσιμη για την πόλη μου την
Πτολεμαΐδα και την Εορδαία γενικότερα η συνεχής και σταθερή παραμονή μου στον τόπο μου και η ενασχόληση μου με τα προβλήματα της περιοχής μου μέσα από την τοπική αυτοδιοίκηση.
3) Επειδή ποτέ δεν θα εγκατέλειπα όλους αυτούς που πίστεψαν σε μένα και στην ιδέα της ανατροπής που εκφράζει η Δημοτική μας Παράταξη η «ΕΟΡΔΑΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ» την οποία εκπροσωπώ σταθερά και συστηματικά από τα
έδρανα του Δημοτικού Συμβουλίου Εορδαίας, ασκώντας συνεχή, σταθερή, ουσιαστική, δημιουργική και καλοπροαίρετη (όπου χρειάζεται) αντιπολίτευση.
4) Επειδή, τελικά, θεωρώ πως δεν ταιριάζει η προσωπική μου πολιτική άποψη για ένα ΣΥΣΤΗΜΑ που επαγγέλλεται δήθεν ανθρώπινες αξίες, που δεν πιστεύει και που δίνει υποσχέσεις που δεν τηρεί, ένα ΣΥΣΤΗΜΑ που κάποτε θα ανατραπεί από τις κατά τόπους κοινωνίες και όχι από τους
μεγαλόσχημους πολιτικάντηδες που το δημιούργησαν για να το λυμαίνονται.

Ιωάννα Γ. Ανδρονικίδου
Δικηγόρος

Δεν υπάρχουν σχόλια: