ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΧΡ. ΚΩΤΙΔΗ

Κυριακή 25 Μαΐου 2014

ΑΞΙΟ ΤΕΚΝΟ ΤΗΣ ΕΟΡΔΑΪΚΗΣ ΓΗΣ: ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΣΑΒΒΑΚΗΣ

ΑΞΙΟ ΤΕΚΝΟ ΤΗΣ ΕΟΡΔΑΪΚΗΣ ΓΗΣ

Συνέντευξή μου στο περιοδικό "ΕΠΙΛΟΓΕΣ" της εφημερίδας "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ".
Το 2007 έκανα τα πρώτα μου βήματα στο συγκεκριμένο περιοδικό ως ασκούμενος δημοσιογράφος και... μόνο τα καλύτερα έχω να θυμάμαι. Την Χριστίνα, τον Λεόντιο, τις Μαρίες, την Νατάσα, τον Don, τον Σάκη και τους υπόλοιπους.
Εφτά χρόνια μετά, το περιοδικό χάρη στη φοβερή δουλειά του Άγγελου Βάσσου και της ομάδας του βρίσκεται στα καλύτερά του και είμαι άπειρα ευτυχισμένος που έχω υπάρξει κι εγώ ένα μικρό κομμάτι αυτής της τεράστιας ιστορίας.
Σήμερα ένας αγαπημένος φίλος και συνάδελφος, ο Aris Miriskos, με φιλοξενεί για να μιλήσουμε για το βιβλίο που θα κυκλοφορήσει σε λίγες ημέρες από το ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ.
Ο "Φόβος του Ξένου", που θα περιλαμβάνει τα διηγήματα των 10 νικητών του πρόσφατου διαγωνισμού αστυνομικής λογοτεχνίας του γνωστού εκδοτικού οίκου (μεταξύ αυτών και το δικό μου - "Ο λύκος και οι Καραμέλες") θα βρίσκεται το προσεχές διάστημα στα βιβλιοπωλεία. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: